HTML

Sericarius: selyem, kendő, selyemkendő

Sericarius: Latin szó, jelentése selyemkereskedő, selyemműves Akik személyesen ismernek jól tudják, hogy szinte mindig valamilyen kendőt viselek. Úgy érzem tökéletesnek ha az öltözékhez tartozik egy selyem vagy bármilyen kendő ami a viselőjének tetszik, hozzá magához és a többi ruhadarabjához is illik. Csak nagyon finom és különleges anyagokkal foglalkozom. Csak olyan kerülhet ki a kezeim közül amit bátran vállalok, amit magam is használnék vagy viselnék. Amihez szívesen adom a nevem és amivel kapcsolatban örülni fogok ha bárki megkérdezi a viselőjét vagy használóját hogy honnan szerezte és azt mondja tőlem. Így lett a választott név olyan amelyben valamiképp az én nevem is benne van és utal választott tárgyaimra is, vagyis Sericarius, latinul selyemkereskedő, selyemműves.

Friss topikok

Linkblog

Kínai csomagolástechnika

2008.12.17. 20:24 :: Sericarius

Mikor délután lementem kutyát sétáltatni 3 postai értesítőt találtam, 1 sima és 2 ajánlott küldemény. OK, kutyát visszavittem, feldobtam egy extra csokis brownie-t sülni a Zsófi holnapi projektzáró bulijához és vissza postára (nyilván kutya nélkül, hiszen a 2 kiló 85 dekás állát bárkit széttéphetne a sorbanállók közül).

Első doboz: sima levél from the USA, hosszúkás lapos papírdoboz, "igencsinos" amolyan kendőforma, volt is benne 3 db Vera Bradley mint később kiderült majd jönnek a képek is...

De a két ajánlott, két kis bumfordi dobozocska... Kínából az látszott már a postai papíron is, de lehetett volna benne a kendőkön kívül más is mert üveggyöngyöt és nyakláncalapot is rendeltem. (Az itthoni kreatív boltok pofátlan rabló árairól, és az ott vásárlók magatartásáról, majd egy külön napi bejegyzés fog szólni.)... zárójel bezárva

Két doboz tehát, olyan kb 12x6x8 cm kb mint 4 cigisdoboz, És mi van benne? 1-1 selyemkendő. És igen kap egy pirospontot aki kitalálta előre.

1- a két kendőt ugyanattól az embertől vettem egy tranzakcióban (mégis kétfelé csomagolta, talán csak nem túlsúlyos lett volna? Úgy tippelem egy-egy darab akár 40-50 gramm is lehet, biztos nem lehet kettővel megterhelni).

2- nyilván bele volt gyűrve, hogyan is férne el egyébként ekkor helyen, mégha bármilyen vékony és finom anyagből van is. Talán van kínában valami dobozfelhasználási ötéves terv ami ilyen hülyeségre kényszeríti őket? Én meg tömhetem vele itthon a kukát.

A mai nap eseménye: felhívtam ezeréves barátnőmet - Szepit -hogy elkérjem az emailcímét (most abba ne menjünk bele, hogy mennyi adatot és hogyan vesztettem el, az is egy külön bejegyzés lesz majd), egyszóval az emailcímét, hogy neki is megírjam a selyemkendős ügyeimet, kérdezte is rögtön mit fogok küldeni ne titokzatoskodjak. Elmondtam 3 szóban, és már épp vártam, hogy közli ő is mint sokan mások mennyire nem vagyok normális, hogy ezzel foglalkozom, de ő kontrázott: arannyal bevont orchideákat akar árulni. Egyből megbeszéltük, hogy tárdulhatunk az eljövendő éhenhalás biztos tudatában.

Mára ennyi és a tegnap kapott 2 Oscar de la Renta közül a másikról egy képrészlet, Nem igazán tudom milyen fazon lehet ez az ODLR de, a színekkel hihetetlenül bánik, ez rózsayzin, lila, narancssárga, sárga és fekete, és eszméletlenül néz ki. Pedig leírva elég borzasztónak tűnik.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kína posta doboz orchidea ötéves terv vera bradley szepi

A bejegyzés trackback címe:

https://sericarius.blog.hu/api/trackback/id/tr66828664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása