HTML

Sericarius: selyem, kendő, selyemkendő

Sericarius: Latin szó, jelentése selyemkereskedő, selyemműves Akik személyesen ismernek jól tudják, hogy szinte mindig valamilyen kendőt viselek. Úgy érzem tökéletesnek ha az öltözékhez tartozik egy selyem vagy bármilyen kendő ami a viselőjének tetszik, hozzá magához és a többi ruhadarabjához is illik. Csak nagyon finom és különleges anyagokkal foglalkozom. Csak olyan kerülhet ki a kezeim közül amit bátran vállalok, amit magam is használnék vagy viselnék. Amihez szívesen adom a nevem és amivel kapcsolatban örülni fogok ha bárki megkérdezi a viselőjét vagy használóját hogy honnan szerezte és azt mondja tőlem. Így lett a választott név olyan amelyben valamiképp az én nevem is benne van és utal választott tárgyaimra is, vagyis Sericarius, latinul selyemkereskedő, selyemműves.

Friss topikok

Linkblog

Ma beszéltem az én drága jó barátnőmmel...

2009.01.31. 02:11 :: Sericarius

Ma beszéltem az én drága jó barátnőmmel (az egyikkel :), és rámparancsolt, hogy gyakrabban írjak mert szereti olvasni.

Igazándiból nem is tudom, hogy kicsit megsértődjek vagy nagyon örüljek. Miután cirka 10 éve ismerjük egymást őszinte gyermeki lelkesedéssel támadott le betűvetés ügyben, vagyis hízelgett persze, de akkor az elmúlt években mégis mit gondolt hova lett az sok betű amit kiolvastam a könyvekből? Belement a fejembe, ott randalírozik azóta, és most , hogy ráérek elindult kifelé. 

1) Az elmúlt néhány nap igazán pozitív volt, egyrészt túl vagyok az épp időszerű gyerektartás tárgyaláson. A részleteket és hogy mit gondolok a pasiról, akiről ma már el sem tudom képzelni hogy voltam képes egyáltalán lefeküdni vele - ráadásul minimum kétszer a gyerekek számából ítélve -, inkább nem írom le hátha a "kis"gyermekek is elolvassák ezt a bejegyzést és bár bizonyára sejtik, talán mégis jobb ha nem látják leírva. Legyen elég annyi, hogy a zengő baratonja meg-meg csuklott, de téynleg majdnem elsírta magát, (vajon gyakorolta vagy csak a smucigság fáj neki ennyire nagyon és őszintén?) amikor arról beszélt milyen sok kiadása van és a havi kb 2 milliós jövedelméből milyen nyomorúságosan jön ki. Talán tényleg neki kellene gyűjtést szerveznem és nem a Lelenc-nek.

2) Az idén is a kutyásoknak fogom adni az egy százalékot, és most már meg is kapják remélhetőleg, az IWIW-en ahol Lelenc klubtag is vagyok elkezdtem üzenetek váltani az ottani főhölggyel, és ugyan még csak egy konkrét kutya napköziztetéséről van szó, még meg fog lepődni mi mindent gondoltam már ki nekik :) Persze lehet ezeket a dolgokat (more details later) már ők is mind megpróbálták de hátha nem.

3) A nagyobb lány túl van a féléves vizsgáján, amire téynleg sokat készült és még én is segítettem neki a varrásban, igazán klassz dolgokat alkotott büszke vagyok rá. A kicsire szintén, hogy bírja a gyűrődést és próbál helytállni...(most egyelőre erről is csak ennyit, nem érnek magácskáék arra rá, hogy ezt most bővebben kifejtsem)

4) Egészen komolyan elkezdtem megnézni a UK munkalehetőségeket, végülis nem kötelező nekem itthon állást találnom, összeszedtem pár álláshírdetést a hétvégén elküldözgetem az önéletrajzomat oda is. (Egyébként ma voltam "A" hivatalban, úristen... ez is bekerül a témáim közé)

5) Megvizsgáltam = elolvastam mindent amit találtam a neten és összehasonlítottam az összes negyobb felbontású képet a sajátommal és most már szinte biztos vagyok a másik frissen talált Hermes kendő eredetiségében is. Egy pillanatra elkapott a kísértés, hogy feldobjam az ebayre megnézni meddig mennek a licitek, de ez tényleg csak egy nagyon röpke gondolat volt, még alig az enyémek, még egy kicsit örülök nekik és azt hiszem csak akkor fogom eladni ha nagyon megszorulok. {Na ezt sem tudom kihagyni.... sok-sok évvel azután, hogy előszőr olvastam megtaláltam egy antikváriumban az Osztálylétrán Amerikában című könyvet, gyorsan meg is vettem és el is kezdtem olvasni. Abban például a különböző osztályok gyűjtőszenvedélyéről is szó esik, a katalógusból rendelhető gyűszűket megszálottan gyűjtögető

Igen itt most vége van a mondat közepén. Nem fogom újra leírni azt a kb ugyanennyi szöveget ami az előbb egy hülye kattintással elveszett, aki kíváncsi rá az holnap elolvashatja. Addig is felteszem a kis drágaságaim képeit

1 komment

Címkék: oscar the de la szivar tárgyalás szatén selyem sartorialist gyerektartás lelenc kimonó renta

A bejegyzés trackback címe:

https://sericarius.blog.hu/api/trackback/id/tr52913640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ixchel2 2011.08.25. 12:28:50

Szépek ezek a kendők! Nekem is sikerült teljesen véletlenszerűen hozzájutni egy szépséges Hermés kendőhöz (az életfás). Már készültem kiszögezni az irodám falára, mikor utánanéztem, mit is ér... Ha nagyon megszorulok, talán felteszem az E-bayre, de tartok tőle, hogy nagyon fájna érte a szívem és nem az értéke miatt.
süti beállítások módosítása